Het kerstinkopenseizoen is officieel begonnen! Ben jij nog niet begonnen met shoppen voor de feestdagen? Misschien ben je al klaar? Zo ja, “Wauw, dat is indrukwekkend!” Maar de meesten van ons zijn waarschijnlijk nog niet klaar. Of begin je net? Of misschien helemaal geen? Ik ben er bijna zeker van dat winkelen eigenlijk betekent dat je online of in een winkel koopt.
Promotionele producten kunnen tijdens de feestdagen meerdere doelen dienen, waarvan er twee op verschillende manieren profiteren van dit pre-shoppingseizoen.
Een goed gebruik van promotionele producten is om potentiรซle klanten te informeren over wat uw fysieke geschenken of online bedrijf te bieden heeft tijdens de komende feestdagen. Daarom is de pre-shopping-periode in oktober een ideaal moment om contact op te nemen met potentiรซle klanten, uw producten mee te nemen in hun cadeau-overwegingen en u uiteindelijk te selecteren als leverancier van cadeauproducten. , althans gedeeltelijk, zo niet uitsluitend. En hoe eerder ze hun overwegingen omzetten in daadwerkelijke aankopen of beloften om te kopen, hoe beter ze kunnen voorkomen dat concurrenten zich met hun overwegingen gaan bemoeien.
Een ander doel van promotionele bedrukte producten is om ze als vakantiegeschenk aan klanten, klanten of werknemers te geven als blijk van waardering voor hun sponsoring of bijdrage aan het succes van een bedrijf. Daarom is de pre-shopping-periode in oktober een ideaal moment om wat te plannen, zoals beslissen van hoeveel mensen je een cadeau wilt krijgen. Bepaal of je meer dan รฉรฉn cadeau nodig hebt. Bekijk de etiquette voor het geven van geschenken om er zeker van te zijn dat uw keuzes qua stijl en prijs geschikt zijn. Krijg de doorlooptijd die je nodig hebt om je cadeau af te drukken en te personaliseren.
Laat gegraveerde kerstcadeaus geen bijzaak zijn, meestal op het laatste moment. Passend bij de situatie en ontvanger, maar ook opvallen door doordacht en uniek te zijn. Zorgvuldige planning kan ook helpen kosten te besparen. Relatiegeschenkartikelen hoeven niet duur te zijn om gepast te zijn. Goedkope promotieartikelen van goede kwaliteit die in de mailing kunnen worden geplaatst, kunnen voldoende zijn om uw merk te promoten. Het hoeft niet duur te zijn om effectief te zijn, het moet alleen geschikt zijn voor uw doelgroep en doelen.
Wat promotionele producten zo effectief maakt, is dat ze kunnen worden aangepast aan de dubbele behoeften van gever en ontvanger. Maatwerk kan bestaan uit het plaatsen van een logo op een item, maar het kan ook gaan om het kiezen van een specifieke kleurencombinatie die relevant is voor uw bedrijf, of een groter gezeefdrukt ontwerp of een gegraveerde slogan die in de body van het item is ingebed. .. of kies uit een verscheidenheid aan kant-en-klare cadeausets, of werk samen met een leverancier van promotionele producten om uw eigen unieke combinatie van cadeausetitems te creรซren.
Het maakt niet uit wanneer u begint met de voorbereidingen voor het kerstinkopenseizoen, onthoud dat kwaliteit voorop staat. Als je een late start hebt, wees dan niet onhandig om je achterstand in te halen. Door iets later aan te komen dan alle anderen, wie weet of je mensen vangt op een moment dat ze meer van je opmerken dan anders het geval zou zijn, zonder overspoeld te worden met andere aanbiedingen of geschenken? Hoe dan ook, een goede indruk maken is altijd belangrijk. Het feit dat iemand deze feestdagen niet voor uw product of dienst kiest, betekent niet dat ze u niet in overweging zullen nemen voor het volgende seizoen of het volgende evenement.
U wilt profiteren van elke fase van de kerstinkopencyclus, te beginnen met de pre-planningsfase, maar het uiteindelijke doel is nog steeds om langdurige klantrelaties op te bouwen, dus u wilt er ook voor zorgen dat uw klanten en klanten terugkomen naar u, uw producten en uw bedrijf. Je wilt het anderen vertellen.